مادرا لطفا یکی بگه رفلاکس چ علایمی داره؟

۱ پاسخ

استفراغ شدید ، احساس خفگی

سوال های مرتبط

مامان |حیدر و حامی| مامان |حیدر و حامی| ۶ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۵ ماهگی