۳ پاسخ

سلام عزیزم قدم نورسبده مبارک❤️ شما کدوم بیمارستان رفتید دکترتون کی بود؟

معمولا از ۷ روزگی شروع میشه
کولیک دل درد دارع نمیخوابه همش گریه میکنه
رفلاکس شیر رو بالا میاره

ببین تمان نوزادان بعضی ها تا ۳ ماهگی بعضی ها تا ۶ کولیک یا دل درد دارن باید قطره های مناسب اگه شیرخشک میدی شیشه شیر AVNT استفاده کنی که دل دردش رو کم کنه

سوال های مرتبط

مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان |حیدر و حامی| مامان |حیدر و حامی| ۶ ماهگی