سلام عزیزم قدم نورسبده مبارک❤️ شما کدوم بیمارستان رفتید دکترتون کی بود؟
معمولا از ۷ روزگی شروع میشه
کولیک دل درد دارع نمیخوابه همش گریه میکنه
رفلاکس شیر رو بالا میاره
ببین تمان نوزادان بعضی ها تا ۳ ماهگی بعضی ها تا ۶ کولیک یا دل درد دارن باید قطره های مناسب اگه شیرخشک میدی شیشه شیر AVNT استفاده کنی که دل دردش رو کم کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.