خانما رفلاکس و کولیک از چ سنی شروع میشه

۶ پاسخ

بنام خدا پسرم از اول داشت

دخترمن کولیک نداشت ولی رفلاکسش از ۴۰ روزگی

ویییی به دنیاااه اومدددد🦦🫠

از همون اول داشت

والا میگن از ۱ماه به بعد شروع میشه
دختر من ۷روزگی داشت

از سه روزگی نوزاد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱ ماهگی
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان آراد🤎🧸🍼🐥 مامان آراد🤎🧸🍼🐥 ۲ ماهگی
مامان ایران دخت🌺🩷 مامان ایران دخت🌺🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجه هام🐥🐣 مامان جوجه هام🐥🐣 ۱ ماهگی