۷ پاسخ

دکتر.

من دی ماه پارسال که بردمش دکتر بهش مولتی و آهن داد چون وزنش ثابت مونده بود بعد که وزنش رفت بالا دیگه چیزی بهش ندادم

من امگا 3سانستول میدم
لیکو زینک هم میدم

این دوتا بعلاوه اهن… هر سال سه ماه هرروز پنج سی سی اهن یک سی سی

تصویر

مولتی ویتامین دکتر کیدز

همون مولتی ویتامین فقط ،پدیابست لیپوزوفر و...
زینکم یه دوره دادم ،یک ماه دیگه دوباره شروع میکنم ،زینک پلاس

واسه من دکتر نوشت

سوال های مرتبط

مامان 🩵بچه رئیس💙 مامان 🩵بچه رئیس💙 ۲ سالگی