۳ پاسخ

حداقا باید تا ۶ ماه بدی در بهترین حالتش تازه

چرا رژیمی میدی؟

سرخودی هی شیر عوض نکن
معدش خراب میشه
الان‌جی بهش میدی؟

اپتامیل خیلی خوبه میگن

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان آراد 🧿💙 مامان آراد 🧿💙 ۹ ماهگی
مامان امیرمحمدو ارشیا مامان امیرمحمدو ارشیا ۱۲ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی