من انتخابم دکتر رجبیه فرد بیمارستان بازرگانان بود ولی این هفته دکترم گف بخاطر فیبروم ک تو رحمم ب وجود اومده بهتره برم طبیعی چون موقع جراحی ممکنه فیبروم هم خون ریزی کنه و اوضام خراب شه🥺 نمیدونم باید چیکارکنم
عرفان نیایش پیش نفیسه کاشانی زاده
تریتا
من محب کوثر یا آتیه
آرمان اگر همه چیز خوب پیش بره
احتمال ۹۰درصد نیکان سپید سزارین با پریسا قهقرایی
والا نیکان سپید یا سوم شعبان چون طبیعی هستم یا با ریحانه شادمان یا نیلوفر قاسمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.