چونه مو ژل زدم ب شدت درد میکنه طبیعیه ؟

تصویر
۹ پاسخ

اره طبیعیه کمپرس سرد بزار اناهیل بخور

چقدر لبات قشنگه

منم میخام بزنم وقتی مواد واردش میشه هم درد میاد

من لبامو زدم درد نداشتم بعدش همون موقع ش چرا،ولی با بی حسی قابل تحمل بود چونه رو نمی‌دونم اما نباید خیلی درد بکنه بنظرم

خیلی خوب شده

آره چند روز درد میکنه با حرف زدن دردش بیشتر میشه

اره ولی بیشتر یروز نباید درد کنه خیلییییی باید کمتر شه

اره عزیزم

تا ی روز خیلی درد میکنه مسکن بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی