۱۶ پاسخ

دیر به دیر ببری که بدتر میشه من که هفته چند بار میبرم روزی ۱۰ بارم لباساش عوض میکنم آخرم به دلم نمیشینه تمیزیش

کپک نمیزنه ؟
والا من یک روز در میون میبرم

عزیزم زود به زود ببر تا عادت کنه وترسش بریزه

من از ۴ ماهگیش هرروز بردمش حموم عادت کرده اخه یک ماه!!!گناه داره طفل معصوم اینقدر دیر به دیر بردید بچه عادت نداره

ولی الان نگرانیم واسه چشمشه اشک میریزه مدام .

آره ماهی یکبار میبرمش حموم انقد میترسه و گریه میکنه ک پشیمون میشم .ولی مدام دست و صورتشو میشورم نیم تنشو میشورم و گردن ک گوشاشو هر روز با دستمال مرطوب تمییز میکنم .لباس روزی دو سه بار تعویض انقد در ظاهر تممیزه ک‌کسی نمیفهمه فک میکنن هر روز حمامه

خب کلاه براش بذار که اب نره تو صورتش
من دخترم دو روز یبار میبرم و پیشم کم تازه

منم دخترم ازحموم میترسیدچون داخل آب میراشتم تو وان خیییییلی گریه میکرد هرچی اسباب بازی هم می‌بردم آروم نمیشد الان دوهفتس یه پتوپهن میکنم میشونم روپتوازآب گرم شده وان میریزم روش اینقد خوشحاله اصلاگریه نمیکنه

اینجوری که بده
باهاش بازی کن اسباب بازی ببر داخل حمام بریز دورش تو تشت ، گولش بزن هر جور هست زود به زود ببرش حمام اذیت میشه

پسرم عاشقه آب و حمومه ،اولین بار با خواهر شوهرم حمومش دادیم می‌گفت آب رو یواش یواش بریزی روش اگه یهویی بریزی بچه می‌ترسه گریه می‌کنه یا رو صورتش آب نمی ریختم که نفسش بند بیاد چهارتا بچه هاش هم الان از آب نمی‌ترسن ،پسرمم از نوزادی هیچ وقت گریه نکرده و هر روز تو حمومه😅😅

چون دیر ب دیر میبری من هفته ای یکبار میبرم باز کلی به خودم غر میزنم ولی واقعا سخته ۲تاشونو بخوام ببرم کلی خستم میکنن خودمم بعدش میرم حموم دیگه جون نمیمونه واسم

حموم واس رشدبچه هاخوبه من تونوزادی هرروزمیزاشتم توآب درحدچنددیقه ای به توصیه کاردرمانیش بعدکه باروغن بچه ماساژمیدی خیلی بهتره براشون سعی کن اسباب بازی ببری بریزی تویه لگن یا وان حمامش اول آب کم بریزی باهاش شعربخونی اسباب بازی هاروبازی بده وبه آروم آروم حمومش کنی

جدی ماهی یبار
مگه میشه

واقعا ماهی یبار؟بچه های من الان ۵روزه حموم نرفتن سرشون بو میده،موهاشون بدحالت شده،با آب بازی و عروسک سرشو گرم کن
من همیشه سه روز یبار میبرمشون اینبار واکسن زدن دوروز قبلش حموم بودن بعد واکسن هم سه روز نباید حموم برن،ایشالا فردا میبرم

شاید به شامپوش حساسیت داره

براش اسباب بازی مخصوص حموم از سیسمونی فروشی یا اسباب بازی فروشی‌ها بگیر
چون تابستون که نمیشه دیر به دیر ببری

سوال های مرتبط