۴ پاسخ

من منم میخام هرچند سخت باشه تا یک سال و نیم بشه ازش بگیرم شیرو

تا دو سالگی باید بخوره خب عزیزم

من بچم شیرخشک میخوره اماسعی دارم تا۲سالگی بهش شیربدم هرچند کم ولی میدم

ب نظرم الان خیلی کوچیکن
من خودم گذاشتم برا 2 سالگی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین جانم🍒👧 مامان ماهلین جانم🍒👧 ۲ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان آیین🩵 مامان آیین🩵 ۱ سالگی
مامان پسرِ مامان مامان پسرِ مامان ۱ سالگی
مامان آیین🩵 مامان آیین🩵 ۱ سالگی