کمرم میگرفت میزد به دلم
بدنا باهم متفاوته برا من فقط و فقط درد زیر دل داشتم
درد زایمان هی میگیره زیر دل وکمر هی ول میکنه اولش منظم نیست کم کم فاصله درد گرفتنه مثلا اول یک دقیقه درد داری ده دقیقه نداری باز ده دقیقه بعد میگیره با فاصله دردا کم میشه میرسه به دو سه دقیقه که باید بری بیمارستان اولش بنظر من درداتو تااا میتونی باید تحمل کنی و نترسی بگی وای زود برم بیمارستان
فقط موقه دردات ییشتر باید ورزش کنی
دردش از پریودی شدید تره ولی فرقش اینه مداووم نیست هی استراحتت میده هی یهو میگیره از سه چهار سانتم ک بستری میکننن
من از نیمه شب ببخشید حس مدفوع داشتم ولی هی میرفتم سرویس چیزی نمیومد
می گفتم خدایا چم شده،تا هشت صبح هر نیم ساعت این حسو داشتم که اخرش ترشح خونی داشتم
رفتم بیمارستان گفتن دوسانتی اقباض زایمان داری اگر خونت نزدیکه برو اگر نیست بمون بیمارستان منم رفتم خونه مامانم
پله نوردی کردم ،ورزش کردم غذا خوردم دیگ دردمشدید تر شده بود
زیر دلم و پهلوم تیر می کشید تا اینکه شدم ۴سانت بستری شدم ساعت ۸شب
۱۰کیسه ابمو پاره کردن ،دردم شدید تر و منظم تر شده بود
۲نصفه شب بچم بدنیا اومد کلا چون ورزش و پیاده روی قبلش نداشتم خیلی طول کشید زایمانمخلاصه
دردشم همون زیر دل و کمر و پهلوته ولی شدید
پنج دقیقه درد پنج دقیقه استراحت این مدلیه دردش
لحظه تولد هم حس میکنی داری مدفوع می کنی و بچه دنیا میادتمام
کمر زیر شکم میگره ول میکنه اول بعد کم کم بیشتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.