۵ پاسخ

آخرین لحظه،که زور میزنی بخدا انقدر راحت بود نفهمیدم شدم سه سانت تا فول شد درد داشتم اونم چه دردی نه میتونستم دراز بکشم نه بشینم خدا سر کسی همچین دردی نیاره انقدر پارگی دادم که به معقدم رسید چندتا امپول بی حسی به معقدم زدن الان شده شقاق و خونریزی داره🥺🥺🥺 بارداری اولم اصلا نفهمیدم کی زایمان کردم دردی نداشتم ولی دومی مرگو با چشم هایی خودم دیدم😭😭😭😭اگه قسمت شد خدا بهم نی نی داد بعد ۵سال دیگه حتما میرم سز

من بخیه زدن

همون چند دقیقه اخر که فول میشی وباید زور بزنی بقیه اش قابل تحمله

من تا 8سانت درد نداشتم یعنی اینقدر کم بود فکر نمیکردم درد زایمان باشه در حد پریودی خفیف که شکمت درد میکنه و کمرت
از 8تا10که فقط باید زور بزنی یعنی درد نداری حس زور زدن داری بعد از اینکه بچه بدنیا اومد انقدر سبک میشی که نگو🤤😂

آخرش که باید زور بزنی بچه دربیاد

سوال های مرتبط