من ندیدم ولی میگن چون اب گرم خیلی خوب درد کم میکنه و دهانه رحم زودتر باز میشه
همون طبیعیه تو آب 😑
من زندایی شوهرم تو آب زایمان کرد خیلی تعریف میکرد میگفت خیلی خوب بوده
تو وان زایمان میکنی
بهتره چون خود آب گرم تسکین دهنده هست بعد دهانه رحم رو شل میکنه
نمیدونم تو خشکی زاییدم بچه قبلیم
از زایمان تو خشکی بهتره
تو ایران دردات تو اب میکشی ولی موقع زایمان میارنت از اب بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.