۵ پاسخ

خوبه بانو

قند ناشتا بالاست باید نهایت ۹۵ باشه

تیروعیدت خوبه قندت لبه مرزه زیاد شیرینیجات نخور

خوبه قندت یکم بالاست باید رژیم رعایت کنی

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سید حسین مامان سید حسین ۵ ماهگی
مامان نی نی قندی مامان نی نی قندی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری