دوستان شما تاریخ سزارین چند هفته بودین

۸ پاسخ

من دیروز رفتم نامه داد برا ۳۸ هفته ۴ روز

۳۹ هستم

من اولی ۳۸هفته و ۴روز اینم احتمالا همونه

اولی ۳۷و ۳روز الان برا دومی ۳۸و ۴روز نوبت داد

۳۷.

من ۳۸هفته ۴روز بودن قبلیا

من سه تا بچم38هفته بودم

41.

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی