خانما میش نسکافه خورد تو این دوران؟

۸ پاسخ

چرا نشه
من دکترم روزی یدونه اسپرسو هم مجاز کرده ولی خودم نمیخورم

اره عزیزم

من گاهی اسپرسو هم میخورم😂☕البته زیادش خوب نیس مواظب باش

هوسی بخور ن همیشه

من یکی دو بار هوس کردم خوردم ولی دیگه لب نزدم هر چند بچه‌م با نسکافه تکون میخوره

عزیزم نخوری بهتره

اره ولی سعی کن خیلی نخوری

نخوری بهتره ولی اگر هوس کردی یکم در حد هوس بخور

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی