چرا نشه
من دکترم روزی یدونه اسپرسو هم مجاز کرده ولی خودم نمیخورم
اره عزیزم
من گاهی اسپرسو هم میخورم😂☕البته زیادش خوب نیس مواظب باش
هوسی بخور ن همیشه
من یکی دو بار هوس کردم خوردم ولی دیگه لب نزدم هر چند بچهم با نسکافه تکون میخوره
عزیزم نخوری بهتره
اره ولی سعی کن خیلی نخوری
نخوری بهتره ولی اگر هوس کردی یکم در حد هوس بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.