خانما نسكافه يا كاپچينو ميشه خورد؟

۸ پاسخ

کمش اشکال نداره کافئین زیادش خوب نیست

ولی دکتر من بهم گفت برات بد نیست بخور راحت فقط اسپرسو نخور

اره نوش جونت فقط یه لیوان در روز مجازی

بخور ولی زیاده روی نکن عزیزم

شماهم هفته منین.زیرشکم شماهم گه گاهی دردمیگیره؟

من دکترم گفت نخوری بهتره ، رشد جنین و کم میکنه
منم بی خیالش شدم

اگه هوسه یذره بخور ولی زیادروی خطرناکه هر نوع کافئنی

آره نوش جانت

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی
مامان آلبالو💛🌻💫 مامان آلبالو💛🌻💫 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی