خانوماااا نسکافه میشه خورد ...؟

۱۰ پاسخ

نخوری بهتره عزیزم
ولی به میزان کم اشکال نداره🩷

ولی ی بار خوردم رفتم سونو ضربان قلب بچه زیاد شده بود

هرروز میخورم‌من ولی بدون قندشو

هر ازگاهی مشکلی نداره دکترم از بهترین دکتراس میگه حتی روزی دو شات قهوه هم مشکلی نداره هرچیزی زیاد از حدش خوب نیست

نمیخورم .مرسی دوستان

نخوری بهتری کافئین ممنوعه

نخوری بهتره ولی خواستی بخوری خیلی کم بخور

کلا قهوه و مشتقاتش چیز خوبی نیست به علت کافئین بالا ، هرچقدر نخوری بهتره مضر هستش توی بارداری ، مگر اینکه خیلی هوس کنی یا معتاد به قهوه باشی ‌که یه مقدار کمی میگن ایراد نداره

من میخورم همیشه نمیدونم والا کاپوچینو ام میخورم

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان آلبالو💛🌻💫 مامان آلبالو💛🌻💫 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی