طبیعیه تا۲سال میاد نباید فشاربدی
واسه منم میاد بعد ۱ سال
البته که من میدونمپرولاکیتنم بالاس
برا من 20 روز خورد فقط
8ماه بعد اینا میشد شوهرم فشار میداد میمود🙂خودشم خورده میگه چه بی مزس
پرولاکتینت و چک کن هورمونه تو بدن یه ازمایش بده
دقیقا برا منم همینجوریه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.