۵ پاسخ

طبیعیه تا۲سال میاد نباید فشاربدی

واسه منم میاد بعد ۱ سال
البته که من میدونم‌پرولاکیتنم بالاس

برا من 20 روز خورد فقط
8ماه بعد اینا میشد شوهرم فشار میداد میمود🙂خودشم خورده میگه چه بی مزس

پرولاکتینت و چک کن هورمونه تو بدن یه ازمایش بده

دقیقا برا منم همینجوریه🥲

سوال های مرتبط