چقدر هوا خوبه😍
#بندرعباس

تصویر
۷ پاسخ

امسال هوا خیلی خوبه ما کولر میزنیم ولی بدون کولرم گرم نیست فقط هیف بیرون پشه زیاد شده نمیشه نشست

الهی حال دل بندری های عزیزم خوب باشه😘

چقدر آسمون نزدیک ب دریا😍

من زیر کولر خوابیدم😂

شهرما آفتابی و رعدوبرق و بارونه خیلی خوبه این ترکیب 🫠😂

شهر ما باد و طوفانه

من کولر زدم

سوال های مرتبط

مامان آريان مامان آريان ۶ سالگی