۵ پاسخ

اول نونت رو بشور قشنگ خیس خیس کن
بعد ته دیگ آب بریز و روغن و زردچوبه
نرم نرم میشه

زیر قابلمه شعله پخش کن بزار و موقعی که نون میندازی زیرش آب و روغن بده کم

ته قابلمه بکم آب بریز با روغن یذره هم زردچوبه بزن خوشرنگ بشه

کمی آب خودبرنج روبریزباروغن مخلوط کن

فکر کنم نباید بزاری خیلی هم بمونه هرچی بمونه خشک تر میشه همون یکم طلایی شد برداری،

سوال های مرتبط

مامان جانان🧸🎀 مامان جانان🧸🎀 ۲ سالگی