اول نونت رو بشور قشنگ خیس خیس کن
بعد ته دیگ آب بریز و روغن و زردچوبه
نرم نرم میشه
زیر قابلمه شعله پخش کن بزار و موقعی که نون میندازی زیرش آب و روغن بده کم
ته قابلمه بکم آب بریز با روغن یذره هم زردچوبه بزن خوشرنگ بشه
کمی آب خودبرنج روبریزباروغن مخلوط کن
فکر کنم نباید بزاری خیلی هم بمونه هرچی بمونه خشک تر میشه همون یکم طلایی شد برداری،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.