کسی هست سرکلاژ کرده باشه ؟؟؟؟ بعدش استراحت بودین یا نه عادی؟؟؟؟

۲ پاسخ

من 19هفته سرکلاژ شدم تا آخر استراحت بودم چون انقباظ و درد داشتم ولی خیلی ها استراحت کم بودن یعنی در حد غذا درست کردم یه چیز ساده بذارن. ولی جارو و ظرف نه اصلا نشور

اره عزیزم من سرکلاژ کردم و همش استراحتم،

سوال های مرتبط