۳ پاسخ

من ببلاک ای آر میدم بدک نیست
ولی حتما باید کنارش دارو هم بدیا شیر تنها فایده ندارع

عوض کن من بیومیل ای ار دادم نساخت ببلاک‌ای ار خوبه

آره انقدر باید عوض کنی تا ببینی کدوم بهش میسازه
من ببلاک arمیدم خیلی راضیم چون غلیظه باعث‌میشه بالا نیاره
البته درکنار شیر بهش قرص نکسیوم هم میدم

سوال های مرتبط