پوشک .نی نی ..بچه ..فرزند پروری

تصویر
۱۲ پاسخ

چه گوه خوریا
فرق ما با کره شمالی چیه الان

خودشون وصل میشن مشکلی نیست؟اینترت ملی شون هم بدرد خودشون میخوره اینسری اینترنت قطع بود با اینکه سهمیه داشت شیرخشک آزاد خریدم الان شیرخشک نان 305 تومن شده دوتا قوطی خریدم 610تومن.خدا لعنتشون کنه زورشون به ماها میرسه بمیرن ایشالا راحت بشیم از دستشون.پسرم یه اسهال کرد از 2روز پیش پول ویزیت و دارو شد حدود 2تومن حالا غذای مقوی و موز کیلویی 400 بماند خریدم براش.اینا رو نمیتونن نظارت کنن؟😡😤

وصل شد درحد دو ساعت من رفتم اینستا وتلگرام ..یعنی جاسوسم والله 😐😐😐

هر دم از این باغ بری میرسد 😐🤯

واقعا متوجه شرایط نیستید؟😂😂😂حیف اونایی ک جونشونو گذاشتن پای امنیت شماها

برای من در حد دو ساعت وصل شد همین الان قطع شد

ک*س.شری بیش نیست از کجا میارین اینارو

این قبلآ بوده یا الان؟

🤣🤣چرت بابا

کم بدبختی داشتیم جاسوسم شدیم من یه ساعت وصل بودم که 🫠🙄

😂خودشون هیچ عیب نیس که وصل هسن

مگه وصلم‌میشه فکرکنم این برااوناس که اس تار ل ینگ دارن ماها که گوزم نداریم😂

سوال های مرتبط

مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی
مامان گوجه گیلاسی مامان گوجه گیلاسی ۱ سالگی