۲۳ پاسخ

پسر منم همین طور بود مجبور شدم از شورت اموزشی استفاده کنم الان دیگه یاد گرفته

دیگه باید قید تمیزی فرش رو بزنی من تشویق میکردم جایزه میخریدم .البته من دو سالو دو هفته بود از پوشک گرلتم اما یه هفته زمان بده ذهنش رو آماده کن با خودت ببرش دستشویی نشونش بده چه قدر جیش راحته و تشویقش کن تحت فشار نزارش اما سعی کن تو این یه هفته آمادگی روانی براش ایجاد کنی

بهتر بود که تو تصمیمت قاطع میبودی ،یا شروع نمیکردی یا شروع کردی وا نده کوتاه نیا انقدر راه هست که جیش بکنه .اما اگه بفهمه تو مصمم نیستی و طبق خواستش عمل میکنی به این زودی نمیتونی از پوشک بگیری .مخصوصا که توی بیو نوشته سه سال .سه سال بیشتر میفهمه تا دو سال .

من پارسال هم تصمیم گرفتم از پوشک بگیرم همین بلا سرم اومد یازده ساعت دیش نکرد
آخر مجبور شدم پوشکش کنم


الانم چند روزه بازم دیش نمیکنه تا وقتی خوابه پوشک میکنم دیش می‌کنه

تصمیم گرفتم برم مشاوره بلکه ی راهکاری بهم بگه

وای دقیقا دختر منم همینه چرا اینجوری میکنن اینا واقعا کلافه شدم من که قشنگ هفت هشت ساعت نگه میداره

واقعا منم همین مشکلو دارم و باهاتون همدردم😮‍💨

چون اوایله اینطوریه مقاومت کن میزون میشه

خب خواهر پوشک نکن
قصری نداری
من میبردم رو قصری میشستیم شاید نیم ساعت شعر میخوندیم
بازی میکردیم میخندید همش تا یهو جیش میکرد
بعد من ذوق میکردم براش
برچسبم خربده بودم

دختر من بیشتر از یک ساله که اینجوریه،بازی و جایزه تشویق هیچ فایده ای نداره، نگه میداره،یک ساعتم تو دستشویی باشه جیش نمیکنه، همیشه بازه شیش ساعت خودشو نگه میداره پوشک میپوشم جیش میکنه دوباره در میارم

هر وقت خیلی جیششو نگه داشته یه حباب ساز ببر دستشویی بده حباب درست کنه فوت کردن باعث میشه مثانه اش نا خوداگاه تخلیه بشه

ببین دختر منم همین بود، های های اشک میریخت میگفت نمیتونم، یه بار بردمش دستشویی باز گفت ندارم و نمیتونم، منم آشپزخونه کار داشتم گفتم وایسا تا من برم آشپزخونه بیام، رفتم چند دقیقه بعد صدا زد گفت مامان دیشم اومد، دیگه بعد اون راحت دیش میکنه، شما هم یکم تنهاش بزار شاید جواب داد

خب ببر تو دسشویی پوشک کن بعد که جیش کرد دوباره در بیار کم کم از فضای اونجا مطمین بشه جواب میده

براش برچسب دخترون بگیر بگو هر وقت بری دستشویی جیش کنی یدونه برچسب باید بزن ب کاشی دستشویی من دخترمو اینجوری گول میزدم الان خودش میگه مامان جیش دادم پیپی نمیتونه بگه 😂😂😂😂😂پیل میل دارم

من دخترمو ک از پوشک گرفتم
ی چن باری جیش زد

منو الکی میبرد توالت ولی جیش نمیکرد

ولی برای پی پیش خیلی اذیتم کرد
شده بود برای ۳ روز پی پی نمیکرد و بشدت گریه میکرد و یوبس بود
پودر پیدرولاکس بهش دادم
تا یکی دوماه
ک دردش نیادو نترسه تا بتونه بره پی پی کنه
خدارشکر خوب شد

فقط باید صبرو حوصله داشته باشی
من چون پدرمو از دست داده بودم اصابم ضعیف شده بودو دعواش میکردم
تو اینکارو نکن
هروق دیدی میتونی جیش زدن پی پی نکردن بچتو تحمل کنی برو سراغش
بچها گناه دارن
تو ناخداگاهشون تا ابد میمونه

هندونه هم بدی یکسر جیشش میگیره دگ تحمل نمیکنه

ببرش دسشوی بهش آب بریز تاجیش کنه دگ دربرابر آب مقاومت نمیکنه

ببرش دسشویی آب بگیر رو پاهاش جیشش میاد بعد بخند دست بزن براش جایزه بهش بده بگو چونکه تو دسشویی جیش کردی بهت جایزه میدم

اب بده ابمیوه بده چایی بده نمیتونه تا ی جایی نگهداره مخصوصا اب سیب ادرار زیاد میکنه دیگ نمیتونه از ی جا به بعد ک پرشه نگه داره

من امروز اولین روزمونه ک دارم میگیرم همش تو شلوارش جیش کرد
انقد عصبیم نشستم چقد گریه کردم
رو صندلی میشینه ولی انگار میترسه جیش و پی پی کنه

بهش فشار نیار اب زیاد بهش بده یا وقتی تازه از خواب بیدار میشه ببرش حموم اب بازی کنع اصلا راجب جیش حرف نزن شاید یهو خودش جیش کرد بعد بگو دیدی چ راحت بود اخیش راحت شدی

توالت کودک براش خریدی؟

نه والله ولی میدونم اگر یبار جیش کنه و ببینه چقدر راحت میشه دیگه اوکی میشه بعدش بار اولش سخته ببرش دسشویی یساعت بمونید آب بریز بهش بیاد و

سوال های مرتبط