مامان ارتیننن؟؟ نیستی
عزیز نیستی 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
مامان ارتین؟؟؟؟ نیستی؟؟؟
سلام عزیزم خوبی میگم ایدی روبیکا ایتا جایی میدی کار دارم باهات؟؟
یا سرما گذاشته بهش یا اینکه گوشش درد میکنه.جاشو گرم کن کلاهم بپوش سرش ک گوشاش گرم بمونه اگه از گوششه خوب بشه
از سرما و سردیه
سردیه
پهلوهاش سردش شده گرم نگهش دار همین
دکتر گفت بهم مهم نیست .سفید و خون نداشته باشه
گوشش درد میکنه به خاطر اونه
رنگ اصلا مهم نی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.