خانوما میزارید نی نی هاتون تلویزیون ببینن؟

۱۰ پاسخ

قصدم اینه تا۲سالگبش نذارم
ببینم تا کی میتونم طاقت بیارم😅

نه تا ۲ سالگی درست نیست

من سرشو گرم میکنم‌نگا نکنه

آره لیام از ۲ماهگی با تی‌وی آروم میشه 😂

شنیدم میگن ضرر داره ولی دخترمن خیلی علاقه داره

آره پسرم نگاه میکنه

همین الان
ولی خیلییی كم در حد اینکه دوش بگیرم شب مهمونی دعوتیم مجبورم
وگرنه همش باهاش حرف میزنم بغلمه میگردونم بالكن و کل خونه
الانم غلت زد سرگرم اسباب بازی شد

تصویر

نه

نه فعلا

دخترمن خیلی علاقه داره😂هرچقد روشو میکنم اونور باز برمیگرده نگا میکنه😅

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی