سلام شربت کیدوفست برای چیه؟

۱ پاسخ

فکر کنم برای سرفه و ابریزش بینی

سوال های مرتبط

مامان بچه هام مامان بچه هام ۲ سالگی
مامان shahan💎mohana مامان shahan💎mohana ۱ سالگی
مامان دایان کوچولو مامان دایان کوچولو ۲ سالگی
مامان اَبرا☁️🤍 مامان اَبرا☁️🤍 ۲ سالگی