به من گفت تا ۳۶ هفته و ۶ روز خوبه، انشالله که میرسه به ۳۷ هفته
۳۷
من وقتی رفتم سرکلاژ بشم کناریم سی و شش هفته بود دوقلو داشت اومده بود سزارین بشه
بعد سزارینش هم تو یه اتاق باهم بودیم
اگر بتونی برسونی ۳۸ هفته
من دوروبری هام آی وی اف بودن دوقلو همه ۳۴تا۳۶ سزارین شدن
ب من گف احتمالا سی شش یا سی هفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.