من بشدت دوسدارم بیارم شوهرم نمیزاره میگ بزارجنگوردکنیم🤣🤣
تو این شرایط اصلاااا
خیر
نههههههه
حتی اگر وضعیت مملکت گل و بلبل شه
بهترین شرایط اقتصادی رو هم داشته باشیم به هیچ وجه
هرگززززز
غلط بکنمممو
به هیچ عنوان...درحق همین یکی هم ظلم کردم تواین دیوونه خونه بدنیاش آوردم
به هیچ عنوان
با اجازه بزرگترا بله😂😂😂
اره دارم
من غلط بکنم با جد و ابادم
آره اگه شرایط خوب بشه
اره حتما ولی چند سال بگذره
خیر چون خودمم میخوام زندگی کنم😀
اره من دوس دارم دختر بیارم .ولی انقد سر این بچم غر زدم ب شوهرم و کلا همه رو اذیت کردم جرات ندارم ب شوهرم بگم😂باید قایمکی حامله شم
من خودم تک بچه بودم تک بچه بودن خیلی بده و سخته
من دوست دارم یکی دیگه هم بیارم دختر باشه البته پسرم باشه واسم فرقی نمیکنه فقط دوست دارم دو تا بچه داشته باشم ولی شرایط یکمی سخته آدم میترسه یکم🫠
اصلا و ابدا
نه تازه ایودی هم میخوام بزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.