زنده باد تک فرزندی😐😐🫶🏻🫶🏻
هیچ موقعع تک فرزندی تاابد
میدونی عزیزم اینکه به خاطر هم بازی بودن برا اولی دومی رو بیاری اشتباهه من که فعلا همه جوره بعد دوتا زایمان به هم ریختم تا سه سالگی فکرشم نمی کنم
والا با این وضع مملکت همین یدونه کافیه
همین دوتا دیگه بس
خداروشکر
اولی ۴سالشه اینم ۶ماه
خیلی دوس دارم الان بیارم ولی هیچ جوره نمیشه
انشالله پسرم. ۴سالش ضد دومی رو میارم
البته اگه تا اون موقع خونه دار شدم
فعلا اصلا قصد ندارم یکی دیگه بیارم هیچوقت😁
هروقت مطمئن شدم جنگ برای همیشه تموم شده و
بعد جنگ...
دوتا دارم بسه اولی ۳ سال و سه ماهش بود دونی دنیا اومد زود بود کاشکی گذاشته بود ۴سالش ک شد اقدام کنم😩😩پدرمنو دراورد این بچه
من دومی و بد سه سال اوردم سومی هم یه سال دیگه
دوتا دارم بسه
ولی شوهرم ۱۰سال دیگه میخواد من نمیخام
۵سالگی 🤌🏽😅
چرا اول سال نو این فکر به ذهنت رسید🥴😁
هیچ وقت🥲
دوتا دارم 😁
اولی ۹ ساله بود ک دومی رو اوردم
منتظر موندم اوضاع مالیمون بهتر شه بعد.
خودت چی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.