۸ پاسخ

فقط نوکش تنها نباشه کل هاله سینه رو بذار دهن بچه

بعد از هر بار شیردهی یه قطره از شیر خودتو بریز رو سینه معجزه میکنه بعد ۲ روز خوب میشی

عزیزم روزای اول همینه متاسفانه بابد تحمل کنی بعد اینکه شیر میدی از شیر خودت بچکون رو نوک سینت بزار تو هوای ازاد خشک بشه

وای من تا 1ماه در شدید داشتم
الانم دارما ولی کمتره
پماد شقاق خوراکی بزن ک مجبور نشی اب بزنی و بشوری
اب بدترش میکنه

اگرم دردت بخاطر مکیدن بچس خوب میشه درس میشه روزای اول سخته برای همه

من این سه تا کرمو باهم میزدم ی پلاستیک میذاشتم روش دو سه روزه خوب شد شقاقم به همه همینو پیشنهاد میدم

تصویر

فقط باید نند تند مک. بزنه، یاد خودم افتادم روزای اول تا۲۰روزگی درد داشتم گریه میکردم

کرم شقاق سینه

سوال های مرتبط