اخ اخ این رسم تو فامیل ما هم هست اقا داییم فوت کرده بود من اون موقع نوزده ببست سالم بود تو خونه مراسم گرفته بودن از در وارد شدم معمولی بدون خنده رفتم تسلیت گفتم البته صدام بغض داشت
دختر های عموم و دایی دیگه ام اومدن از در وارد شدن چنان داد و فریاد و گریه ای راه انداختن ک نگو چشمتون روز بد نبینه اومدیم خونه مامانم چنان مورد عنایت قرارم داد ک تا دوروز کریه میکردم 😁😁😁😁😁🤣🤣🤣🤣🤣الان هرموقع مراسم دعوت میشیم ب مامانمو و عواقب بعدش فکر میکنم قشششنگ گریم میگیره
من میرم اگه گریه زاری باشه میشینم گریه زاری تموم شد اخر سر یه تسلیت میگم برمیگردم خونه
اگه گریه زاری نباشه همون اول تسلیت میگم یه جا میشینم بعد دوباره رفتنی ام یه تسلیت میگم تمام .لزومی هم نداره برا کسی که نمیشناسم گریه کنم رسم مسخره ای دارین طرف ما اینجوریه
اون لحظه به غم انگیز ترین لحظه زندگیت فکر کن
اشک مصنوعی یا فلفل با خودت ببر🤣
اخه برا چی باید برای فوت شده کس دیگه بزور گریه کنین😂😂😂
خوزستانی هستی؟چون ماهم همینجوری هستیم
من انقد گریه میکنم دوروز سردردمیگرم
من که خونه نمیرم همون تنظیم میکنم تششیع میرم تسلیت میگم فرار که حوصله دارم بشینم روبرو طرف گریه زاری
😂😂😂😂😂چادر بزن بنداز تو صورتت ادای گریه دربیار
منم اینطوریم یکی بگه بالا چشمت ابروعه گریه میکنم ولی ی مراسمی باش گریم نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.