۹ پاسخ

من اوایل ویتامین دی هزار میخوردم بعد ار ازمایش فهمیدم ویتامین دی پایینه دکتر گفت دو هزار بخور

۲۰۰۰ وحد و باید یک دوز در میان خورد
۱۰۰۰ هرروز

توی کدوم آزمایشت ویتامی دی رو چچک کردین؟

حتما خيلي پايين ويتامين دي
منم ١٣ بود بهم روزي ٢ تا داده

باتوجه ب ازمایشات

عزیزم شاید ویتام دی بدنت پایینه

من ویتامین دی پایین بود ۲۰۰۰میخورم

عزیزم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات می‌فرستم
@Nanaeii17

حتما خیلی پایین ویتامین د بدنت آزمایش دادی؟

سوال های مرتبط