من اوایل ویتامین دی هزار میخوردم بعد ار ازمایش فهمیدم ویتامین دی پایینه دکتر گفت دو هزار بخور
۲۰۰۰ وحد و باید یک دوز در میان خورد
۱۰۰۰ هرروز
توی کدوم آزمایشت ویتامی دی رو چچک کردین؟
حتما خيلي پايين ويتامين دي
منم ١٣ بود بهم روزي ٢ تا داده
باتوجه ب ازمایشات
عزیزم شاید ویتام دی بدنت پایینه
من ویتامین دی پایین بود ۲۰۰۰میخورم
عزیزم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات میفرستم
@Nanaeii17
حتما خیلی پایین ویتامین د بدنت آزمایش دادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.