۳ پاسخ

لیامم رفلاکس بود دکترش گف بعداز واکسن چهار ماهگیش شروع کن با سرلاک برنج الان میدم ازاین هفته حریرع بادومم میدم بهش

دختر من به شدت رفلاکس داره دکتر بهم گفت ۴ماهش که کامل شد میخوای غذا شروع کنی

سرلاک هیچ خاصیت غذایی نداره خودت درست کن

سوال های مرتبط