امیدتو از دست نده
انشالله که میشه🩵🩵🩵
منم با شما هم
منننننننن
من ک امروز موعدم و میدونم بازم نشدم و هیچ امیدی ندارم.هرماه چهار پنج روز هم تاخیر میفتم بعد میشم دیگ هیچ ذوقی برام نمیمونه
منم دقیقا تو این مرحلم خیلی امید دارم این ماه نمیدونم چرا ولی حس میکنم این ماه مثبت میشم انشالله مثبت شیم 🥹
من هر دفعه کلی فلیکول خوب داشتم اسپرم همسرمم ازمایش دادیم خوب بود ولی نمیشید امیدوارم بشه هرچه زودتر چند وقته اقدامین؟
منم اینجوریم گهواره برام فردا تخمکگذاری زده.ولی این ماه زودتر تخمکم ازاد شد کیت ذاشتم دوروز پیش مثبت شد ترشح هم داشتم .ولی سه روز پیش فولیکولم ۲۹بود .نمیدونم میگیره یا نه
بله جان بسپار به خدا🩵
توکل کن ب خدا و اقدام کنین ی روز در میون
منم فردا روز تخمک گذاریم شروع میشه ولی باید برم دندون پزشکی بعدش بیام شروع کنم امیدمون از دست ندیم🙂❤️
ایشالا خدا حاجت همه رو بده ماهم همینطور 🤲🏽❤️
عزیزم من گروه دارم تو روبیکا واسه باردارا و اقدامیا خواستی ب آیدیم پیام بده تا لینکو برات میفرستم
@Nanaeii17
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.