خانما من ۱۷ هفته هستم برم برام انومالی انجام میدن

۵ پاسخ

من ۱۷ هفته و یک روزم بود رفتم

من پسراولم مثلا۱۸کامل شد رفتم گفت۱۷/۵روز ولی خب سونومم عالی انجام شد میخوام این یکیم اونجوری برم از ۱۶به بعد میشه خب میگن

من تحت نظر دوتا متخصص هستم به دلایلی ، جفتشون گفتن بهترین تایم ۱۸ هفته و ۲ روز تا ۱۸ هفته و ۵ روزه

۱۸هفته تا ۲۲ وقت داری چندروز دیگه صبرکن

۱۸ هفته بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیسل و پِسملی مامان آیسل و پِسملی هفته سی‌وچهارم بارداری