۵ پاسخ

دوتاشونم دختر .ولی کلا با علایم متفاوت.تو اولی فقط در حد تهوع بود همه چی میخوردم دومی کلا فرق داشت همه میگفتن حتما پسره 😂.ولی اصلا ربطی ب علایم نداره

من خیلی میخورم همش هم گشنم میشه برا من تو3 ماهگی معلوم میشه حالت تهوع اینا

دو روز هیچی نخورم گشنه نمیشم انگار سیر سیرم تا میام چیزی بخورم حالم بهم میخوره

شوهرم میگه فقط استخون موندی گوشت هات ریخته

وای درک میکنم من تو دومی اصلا لب ب هیچی نمیزدم فقط نون خالی .همش بالا میاوردم تا ۷ ماهگی برنج نخوردم خثرشت نخوردم میوه نخوردم ماست دوغ .بعد ۷ ماهگی تازه تونستم غذابخورم .۶ کیلوهم لاغرشده بودم.یعنی هیچ دارویی نتونست استفراغ و حالت تهوع منو کنترل کنه .

سوال های مرتبط