قطره بینی هم شبا میریزم دو قطره تو عر سوراخ بینیش چون رفلاکس داره باز میشه دماغش و صداش
بعد شیر اروغگیری خیلی تاثیر داره
تو شیب میخابونمش اصلا سطح صاف نمیزارمش
شیر و گاهی تو دو تا پارت بهش میدم
مثلا ۳۰ تا میدم اروغگیری میکنم بعد ۳۰ تای دوم
بعد شیردادن ک اروغ هم یک ربع بغلم نگهش میدم عمودی
پستونک خیلی جوابه اگه بگیره
قطره پدی لاکت و کولیک اید هم خوبه البته از دکتر بچه بپرسین
کریر هم گاهی میزارم تکون میدم اروم میشن
یک چیزی که خیلییی کمکم میکنه صدای سفید ....صدای سشوار جارو برقی
عزیزم باید ببریش دکتر متخصص
فقط باید دورشون بگذره 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.