عزیزم زایمان کردی؟چطور بود؟
دکتر گفت تا میتونی دارو نده دوره ش بگذره منم تو بغلم میچرخونم
شیرخشک چی میدی اونو عوض کن
استفاده از پستونک
شیر دادن اصولی .مطمئن شو سینه رو درست داره میگیره.اگر شیرخشکیه شیشه مناسب بخر
وقتی شیر میخوره بطور شیبدار شیر بده تو بغل
حتما یکربع تو بغلت نگه دار عاروقشو بگیر
از ننو میتونی استفاده کنی برا کولیک
پهلوشو سرما نده
ورزش دوچرخه پا برا کولیکم خوبه
برای کولیک ماساژ مخصوص ببین اینستا کمک میکنه نفخ و باد رودش بیاد بیرون راحت شه
برای رفلاکس باید یا شیر خشک عوض شه یا اگه شیر مادر میخوره شما تغذیتو تغییر بدی خوراکی هایی ک اسید معده رو تشدید میکنن نخوری
سطح خواب کودکت شیبدار باشه
بعد شیر خوردنش حتما باد گلوشوبگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.