۳۸ پاسخ

من تااینجااز سامیار فقط خوشم اومده

حلما 🩷

اسم دخملی من مطهره خانوم 🥰

من و همسرم تصمیم گرفتیم اسم گل پسرمون رو بزاریم زانیار🥰
ولی متاسفانه یا خوشبختانه پدر شوهرم وقتی جنسیت مشخص شد گفت ک اسم نوه اش رو خودش انتخاب میکنه میترسم ی اسمی انتخاب کنه ک ب دلمون نباشه و اگ قبول نکنیم ناراحت میشه چیکار کنم دوستان😟

آنیا🎀🩷

جانا❤

سهراب و سپهر .
اسم دختر هم سلین

گل پسرم آقا سورنا

مانیسا♥️

اسم دختر اولم ملورین، دختر دومم به امید خدا میشه درین

دلا😍

هامینم

آقا کمیل🥰

آیلین

دختر قشنگم فرنیا خانوم🎀🥰

ریهام🎀

معجزه زندگیم اسمش ایلیا هس🥹

دختر قشنگم آوین ❤️ 🤍

گلاره🥰😍

گل پسرم علیسان 💙🧿

اسم یه دخترم نورا این دخترم بین نهال مهوا موندم

من باامید خدا میخوام بزارم پناه

انشالا به امید خدا میزاریم مهوا ❤️

دختر عزیزم ستین خانوم ♥️🌿

اسم پسر منم به امید خدا هیراد هست💖🥰

آینور😍

کارن قشنگم❤️

اسم دختر قشنگ من قراره بشه🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷 دلاریس🥰🥰🥰🩷🩷🩷

روشا 🩷🎀

دختر قشنگم باران💙🩵

سوین💕

آلا

آراد ایشالله🫠🩵

سودا 😍

اسم گل پسر من دیار هست😍

من آریا مهر خیلییییی دوست دارم ولی ثبت احوال نمیذاره

دیاکو

من انشالله میخوام بذارم ، آرسام 🤲🏼

سوال های مرتبط