سلام عزیزای هم هفته من چه علائمی دارین من لگن درد دارم طبیعیه؟؟

۸ پاسخ

فقط گرسنم میشه هی

پس همگی همه دردارو داریم 🤣

کمر درد بسیااار

منم دارم اصلا نمیتونم جایی بشینم زیاد🥲

من حالت تهوع همچنان ادامه داره

اره منم دارم اصلا نشسته طاقت نمیارم

🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️بله همه دردا طبيعيه شايد تا اخر شاخم در بياريم اونم طبيعيه 🤣🤣🤣

وای آره منم کلافه شدم😅

سوال های مرتبط

مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی