بسلامتی، انشاءالله زایمان خوب و راحتی داشته باشی عزیزم
اولا که زود نرو بیمارستان سعی کن درداتو تو خونه تحمل کنی خیلی بهتره
یه سوپ مقوی برا خودت درست کن بخور، برو حموم یساعت زیر دوش آب گرم وقتی درد نداری اسکات بزن قرکمر برو وقتی دردت گرفت آب گرم بگیر رو کمر و شکمت، از حموم هم که اومدی بیرون ورزش کن، ورزش سجده خیلی خوبه، کمپوت گلابی بخور که بعداز زایمان یبوست نگیری، خلاصه تا میتونی تحرک داشته باش و ورزش کن و....
دیگه فعلا چیزی یادم نمیاد همینارو انجام بده
فقط راه برواصلانشین همینجوری داخل خونه پیاده روی کن تاراحترزایمان کنی
گوشت ابپز کن بخور
وقتی دردات شروع شد اسکات بزن قر بده پله بالا پایین برو
برو زیر دوش اب داغ کمر و شکمت رو ماساژ بده.
من طبیعی بودمم راه برو یه دوش بگیر کاراتو بکن دردات منظم شد مثلا شدید میگیره ول میکنه برو بیمارستان
لاکسی ژل بخور که روده ها تخلیه بشه.
عسل و خرما بدون پوست داشته باش که وقتی ضعف کردی بتونی یکم بزاری دهنت
فاصله دردات که به ۵ دقیقه یبار رسید برو بیمارستان
البته اگه بیمارستان نزدیکتونه
دردت که منظم شدبروبیمارستان
مثلا هر 10دقیقه دردت گرفت
خوش بحالتتت کاشکی درد منم شروع شههه😍🥹
ببین عزیزم فقط نفس عمیق بکش با جیغ های الکی پشت و سر هم انرژی خودتو اصلا هدر نده هرجایی ازت درد گرفت دست بزار روش یکم فشار بده سعی کن اون تایمای که دردت قطع میشه در حد یک دقیقه و اینا بلند شی ورزش و پیاده روی کنی که به زایمانت کمک کنه ایشالا که بدون اذیت شدن و راحت زایمان میکنی♥️
سعی کن تا دردت منظم میشه خونه بمونی دوش بگیر کارهات رو انجام بده وقتی دردت هر ۵ دقیقه یبار منظم شد برو
گلم من تجربه ندارم مخام بپرسم الان که تازه درد شروع شده قابل تحمله ؟
آیا از الان خون ریزی شروع شده یا بعد تولد نوزاد ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.