هم پاستوریزه هم شیرخشک داخل لیوان بهش میدم
پاستوریزه بالیوان میدم بهش روزی ۱لیوان گاهی روزاهم هیچی
حالا من رفتم شیشه شیر اونت گرفتم براش
دست یکی دوتا بچه دید خوشش اومد
از نوزادی نخورد حالا
انگار یکم میخوره
ولی فقط با شیره انگور
من5روزه پسرمو از شیشه گرفتم
پاستوریزه اصلا دوست نداره لب نمیزنه
ولی خب ماست و دوغ خیلی دوست داره مرتب میخوره
دختر من اصلا شیر پاستوریزه رو دوست نداره با بدبختی بهش میدم
پسر من نمیخوره شیر
ماست و دوغ میخوره و کشک
پاستوریزه میدم بهش تو فنجون روزی یکی نهایتااا دوتا بخوره
من از یک سال و چند ماهگی بهش میدادم شیر برای همین دوست داشت
من توخونه شیرموز درس میکنم شیر خالی دوس نداره دختر منم تو لیوان نی دار بهش میدم خوشش میاد یعنی اولش خودم هی خوردم گفتم به به چقد خوش ممس😁
مشکل منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.