اینجوری ساده باشه و یک عالمه بادکنک هلیومی بگیرم
من اولی رو پسندیدم
این تم اولی رو بخوایم بگیری این بادکنک ها آماده هستن یا خودت درست میکنی؟
اولی قشنگه
عزیزم دومی چون خودمونی میگیری
منم تم ساده خودم میخوام بزنم چون تولد خودمونی میگیرم
انشاالله برا سال های بعدی تولد بزرگ
اولی باکلاس تره دومی بامزه تره
قطعا رنگارنگ و ساده
بچه ها خیلی بیشتر میپسندن و دوس دارن
اگه میخاهی عکاسی کنی اولی قشنگه ولی یه چیز جمع جور باشه
دومی خیلی خوبه همینجوری تم حیواناتم بزن
اولی برای به مهمونی بزرگ قشنگه
خونت باید بزرگ باشه کوچیک باشه بد میفته
بنظرم برای ۱۲نفر دومی بهتره
اولی خیلی قشنگه
هردو قشنگن ابی قشنگ تر هست درست خودمونی هستین اما عکس ها تون قشنگ تر هستن با اولی
اگه خودمونی هست دومی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.