خانما شما تو چند روز پسرتون رو ختنه کردید؟

۱۲ پاسخ

بیست روزگی.خیلی زود هم خوب شد و اذیت هم نشد

من هنوز نکردم بچم ۳سال و نیمشه

من برای پسرم فکر‌کنم 15 روزه یا 13 منتظرموندم بند نافش بیوقته وقتی بند نافش افتاد بعد چند روز بردمش برای ختنه و‌خدا روشکر نه عفونت کرد نه دردی کشید و نه من اذیت شدم

۲۹روزگی

اینم راهنمایی گهواره

تصویر

من داشتم ویدیو دکتر گهواره رو نگاه میکردم میگفت بهترین وقت دوماهگیه ،حالا من نمیدونم پسری دنیا بیاد کی انجام بدیم چون هیچ شناختی به ختنه ندارم

ما هم هفته پیش ختنه کردیم دو ماه و خورده ای

۲۶ روز

بعد چهل روزگیش

من هنوز ختنه ندارم 2ماهشه

دیروز تو ۶۳ روزگی

یک ماهو خورده بود

سوال های مرتبط

مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی