بیست روزگی.خیلی زود هم خوب شد و اذیت هم نشد
من هنوز نکردم بچم ۳سال و نیمشه
من برای پسرم فکرکنم 15 روزه یا 13 منتظرموندم بند نافش بیوقته وقتی بند نافش افتاد بعد چند روز بردمش برای ختنه وخدا روشکر نه عفونت کرد نه دردی کشید و نه من اذیت شدم
۲۹روزگی
اینم راهنمایی گهواره
من داشتم ویدیو دکتر گهواره رو نگاه میکردم میگفت بهترین وقت دوماهگیه ،حالا من نمیدونم پسری دنیا بیاد کی انجام بدیم چون هیچ شناختی به ختنه ندارم
ما هم هفته پیش ختنه کردیم دو ماه و خورده ای
۲۶ روز
بعد چهل روزگیش
من هنوز ختنه ندارم 2ماهشه
دیروز تو ۶۳ روزگی
یک ماهو خورده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.