۳ پاسخ

سلام عزیزم شماهم بخیه اتون باز شده بود
نوشتید کلوتریمازول بخور
پماد فیبرینولیزین بزن
میشه طریقه استفادشونم بگی گلم
شرمنده توروخدا
کلوتریمازول مگه شیاف یا پماد نیس ؟ بگم قرصشو میخام ؟

۷ روزگی ختنه کردم

زود نیست عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان علیرضا 🐣 مامان علیرضا 🐣 ۱۰ ماهگی