یکبار برای همیشه
زایمان سزارین یا طبیعی؟

تصویر
۲۹ پاسخ

طبیعی. ب شرط بیمارستان خصوصی ماما همراه پمپ درد و ی روز ب زایمان مونده آناناس فراوون و کلاساشم شرکت کنی

ببین بزار یه مثال بزنم زایمان طبیعی انگار از یه جایی بچه رو باید بازور رد کنی و دنیا بیاد
ولی سزارین انگار در جایی رو باز کنی بچه رو برداری خودت ببین کدوم بهتره

طبیعی

طبیعی باماماهمراه

طبیعی

اگه قدت بلنده و آستانه تحمل دردت زیاده طبیعی

والا من زایمان اولم طبیعی بود به نظرم بیشترین دردش بخاطر بخیه های آخر کاره
به امید خدا اینم طبیعی بدنیا میارم
اطرافیان دیدم بعد سزارین چقدر اذیت شدن

طبیعی بودم .ولی دردش وحشتناک سخت بود برام .سزارین بهترین

من سزارین شدم
درد بعدش خیلی سخت بود برام خیلیییییییییییییی زیاد

تخم بزاریم اصلا😅😎🤣

تخم بزاریم

هیچکدوم🤣🤣🤣🤣

من هم طبیعی انجام دادم هم سزارین تا ابد میگم سزارین

طبیعی به شرط اتاق با وان و تمامی امکانات دکتر متخصص عامل زایمان باشه ماما همراه داشته باشی اپیدورال بزنن برات ورزش هم کرده باشی تو طول بارداری

تا ابد طبیعی
با اینکه من ۳۶ ساعت درد داشتم اما بهتر از این بود که بزارم ۱۱ لایه از شکممو جر بدن تا بچه رو بیارن بیرون
با صبر و انجام ورزش ها و تحمل درد بچه مو طبیعی و عالی به دنیا آوردم
۱۰۰ بار دیگه هم بخوام زایمان کنم طبیعی میکنم

سزارین من بشدددتتت ازطبیعی میترسم ب امیدخدا بارداربشم فقط وفقط سزارین

طبیعی

سزاریننننننننننن😂

طبیعی

سزارین😎

سزارین 😝

فقط سزارین ،من واقعا راضی بودم

فک کنم سزارین بهتر باشه باز بستگی داره به جثه و اندام طرف که میتونه یا نه اگه ظرف بتونه لگن بزرگ و خلاصه تحمل براش راحت تر باشه طبیعی نه که سزارین چون زجرها میکشه حتما

بنظر منم سزارین

طبیعی همراه با ماما همراه خوب بیمارستان خوب وگرنه داغون میشی

تا ابد سزارین

من تحمل درد ندارم بچه هم دور سرش بزرگ بود سزارین شدم

سزارین

سزارین

سوال های مرتبط

مامان معنا 🐣 مامان معنا 🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان اریا ساحل مامان اریا ساحل هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی