چالش
زایمان طبیعی یا سزارین؟؟

۳۶ پاسخ

طبیعی
من خودم سزارین بودم
خیلی درد بعدش زیاده و سخته

طبیعی

طبیعی

طبیعی

قطعا طبیعی چون دردش نهایتا چند ساعته بچه که دنیا میاد دیگ هیچ دردی نداری

صدرصد سزارین

قطعا سزارین

سزارین ۱۰۰٪

طبیعی

من دوبار طبیعی زایمان کردم ۳ روز فقط درد وسرم واذیت شدم رحمم باز نمیشه انقدامپول فشار زدن گفتم سومی سزارین بهتره از طبیعی بعضیا طبیعی زایمان میکنن زود زایمان میکنن راحتن نه مثل من دوبار مردم وزنده شدم 🥲

سزارین

من از طبیعی وحشت داشتم و انتخاب سزارین بود و راضیم قطعا برگردم عقب بازم سزارین و انتخاب میکنم شمام با توجه ب روحیات و بدن خودت انتخاب کن من که از طبیعی اندازه مرگ میترسیدم🤭😂

من درد هردوشو کشیدم برای من سزارین قابل تحمل تر بود

تجربه هردوشون دارم قطعااا سزارین

قطعا طبیعی :)

صدرصد سزارین

سزارین

سزاین

سزارین

من شدیدن ۳ روز درد طبیعیه کشیدم آخرش رفتم خودم خصوصی عمل کردم
چون درد هر دو رو دیدم به نظرم سزارین بهتره

طبیعی ان شالله

ایشالله طبیعی

من طبیعی راضی بودم

هر دو سختیه خودشو داره طبیعی تاقبل زایمان سزارین بعد زایمان

سزارین

اگه بتونم و شرایطش رو داشته باشم طبیعی

فقط سزارین

سزارین طبیعی Noooo

من سزارینی هستم

بستگی به خودتون داره

من چون از سزارین می ترسم ترجیحم اینه کارم به سزارین نکشه

طبیعی

قطعا طبیعی

طبیعی

سزارین

سزارین به نظرم

سوال های مرتبط

مامان Lena مامان Lena ۴ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
مامان دلوین♥️ مامان دلوین♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته هفدهم بارداری