خیلی زیاده همینم خییلامون نداربم بدیم خیر سرشون میگن دولتی ولی پول زیاد میگیرن
سلام
عزیزم به حظرم اقدام نکن تا جنگ معلوم نشده
منم پسرم تیر 1400 منتظر میمونم تا خرداد ببینم جنگ تموم میشه
سمت ما که پیش دبستانی دولتی نداره
فوش ثبت
نام نمیکنم با اینکه خیلی دلم میخواد بره و با فضاش آشنا بشه
اتفاقا الان داشتم با همسرم راجعبه همین صحبت میکردم ، دوستام پارسال بچه هاشونو پیش دو نوشتن ۳۵ میلیون دادن که از کل سال فقط یکی دوماه بچه رفت مدرسه ! به خاطر برودت و الودگی و مریضی و جنگ و… بچه هاشون مدرسه نرفتن !
سلام
پیش دبستانی اصلا دولتی نداره به اون صورت
فقط ی سریا توی مدارس دولتی هستش
و هزینشم ۱۶-۱۷ تومنه
یعنی خیلی تفاوتی نداره
تا جایی که من میدونم
منم درهرصورت وایمیستم تا خرداد امنیت مملکت روهواست بلاخره جنگه بچه من مردادیه نهایتا به خودم میفهمون نیمه دومیه مدرسه اینجا ده تومن میگیره مدرسه اگر جنگ ادامه پیدا کنه خطر ناکه مجبورم مهد ۲۰به بالا هست اینجا بنویسیم قسطی یه کاریش میکنم پرداخت میکنم فعلا روهوام چون همسرمم بیماره اوضاع کار و شرایط مالیمم با مملکت روهواست
واقعا زیاده و در هر شرایطی هم پولو میگیرن لامصبا،اتفاقا دوست دخترم پیش دو میره برا جنگ که تعطیل کرده بودن میگفت بازم زنگ زدن بقیه ی شهریه رو واریز کنین،صبر کن ببین جنگ چی میشه به نظرم بعدشم بعضی از مدارس پیش رو دارن هزینه اش کمتر میشه پرس و جو کن
والا من بچه ی منم هست
سمت ما دولتی ۱۵ میلیونه خودم دودلم بفرسم یا نه
پیش دبستانی دولتی ام مگه هست؟
امسال پیش دبستانی اجباری نیست
سال بعد جزو سال تحصیلی محسوب میشه واجباریه
ما پارسال ۳۵ گفتن
اتفاقا منم موندم چیکار کنم پسرم تیر ۱۴۰۰ هستش ، ولی پیش دبستانی ها اکثرا غیر دولتی هستن ، من منتظرم ببینم شرایط کشورمون چی میشه
عزیزم دولتی نداریم
مگه نبمه دولتی باشه که باید بکردی پیدا کنی
تو میاجد و اینجور جاها هم بیشتر هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.