علت حالت تهوع در ۱۹هفته بارداری

۷ پاسخ

من هنوزم دارم عزیزم😃

اوه من تا ۶ ماه بالا میاوردم دو سه هفتس یکم بهترم

علتش بارداريه😂😂😂

علتش بارداریه😃

من هنوزمممم دارمممممم
عادیه فکرکنمممم

نداشتی الان گرفتی یا ادامه داره

بچه اس دیگه

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان باران مامان باران ۴ ماهگی
مامان دیاناخانوم 🌼💞 مامان دیاناخانوم 🌼💞 هفته بیست‌وهشتم بارداری